تصویر طرق

ساخت وبلاگ
م.م

به نام خدا 

این تصویر که در دوره ی قاجار و از   قلعه و باستانی طرق و شهر گرفته شده است،توسط پژوهشگر محترم آثار تاریخی، فرهنگ عامه وگویش های منطقه از جمله طرق، جناب آقای عباس حلواچی نَشَلجی از اهالی محترم روستای نشلج کاشان( از کتاب دانشنامه کاشان،انتشارات بنیاد فرهنگ کاشان) اخذ و دریافت شده است.

تصویر طرق...
ما را در سایت تصویر طرق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : tarqo بازدید : 232 تاريخ : پنجشنبه 6 دی 1397 ساعت: 3:43

م.م

به نام خدا 

این تصویر که در دوره ی قاجار و از  طرق رود گرفته شده ،دور نمایی از اردوی مظفرالدین شاه قاجار است که از نیم فرسخی طرق که گویا در وضعیت کنونی شمال شهرک شهید بهشتی قرار دارد،توسط پژوهشگر محترم آثار تاریخی، فرهنگ عامه وگویش های منطقه از جمله طرق، جناب آقای عباس حلواچی نَشَلجی از اهالی محترم روستای نشلج کاشان( از کتاب دانشنامه کاشان،انتشارات بنیاد فرهنگ کاشان) اخذ و دریافت شده است.

تصویر طرق...
ما را در سایت تصویر طرق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : tarqo بازدید : 225 تاريخ : پنجشنبه 6 دی 1397 ساعت: 3:43

م.م

مرحوم حاج محمود حیدری طرقی اصالتا از اهالی بافت سنتی طرق که مدتی در بهار و تابستان در محله ییلاقی وکهن کوهن(کودهن)درباغ وخانه بزرگی معروف به باغ مشدی( عبدالحسین رفیعی طاری)طرق سکونت داشتند.

تصویر طرق...
ما را در سایت تصویر طرق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : tarqo بازدید : 272 تاريخ : سه شنبه 21 فروردين 1397 ساعت: 19:19

م.ممرحوم مغفور آقای اصغر سیف الهی طرقی (فرزند مرحوم نصراله)، انسانی متدین،زحمتکش ،صادق، وارسته  و درستکار از اهالی محله ی قاضی بافت قدیمی طرق ، در نوجوانی ابتدا به تهران و سپس به اصفهان مهاجرت نمود .پس از تلاش کم نظیر و ازدواج، صاحب دوپسر به نام های مهدی ورسول گردید.این جوان خوش صوت وخوش اخلاق سر انجام دریک حادثه دلخراش و در مسیر سفر به زادگاهش طرق، ب تصویر طرق...
ما را در سایت تصویر طرق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : tarqo بازدید : 408 تاريخ : سه شنبه 21 فروردين 1397 ساعت: 19:19

م.ممرحوم مغفور آقای حاج مسلم فولادی طرقی از اهالی محترم باغستان پایین طرق، پدر استاد محمد علی فولادی طرقی(شیهان محمد علی فولادی طرقی دارنده کمربند سیاه دان ۵ ،عضو تیم ملی کیوکوشین کان،دارای احکام مربی گری و داوری بین المللی و سازمان جهانی کیوکوشین کان کاراته و فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران و خاورمیانه ،قهرمان بیش از ۲۰ دوره مسابقات کشوری و آسیایی و بین تصویر طرق...
ما را در سایت تصویر طرق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : tarqo بازدید : 468 تاريخ : سه شنبه 21 فروردين 1397 ساعت: 19:19